Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vzájemný smluvní vztah mezi společností NONE s. r. o.,IČ: 173 12 876, č. 209, 788 25 Branná, jako ubytovatelem (dále jen „poskytovatel“), a fyzickou nebo právnickou osobou, jako ubytovaným (dále jen „klient“), jehož předmětem je ubytování v Branné, na adrese č. 209, 788 25 Branná, (dále jen „apartmán“ nebo také “ubytovací zařízení”). VOP se stávají součástí předsmluvních ujednání okamžikem zahájení těchto jednání mezi poskytovatelem a klientem a součástí smlouvy o ubytování (dále jen „smlouva“) okamžikem jejího uzavření (akceptací objednávky).
I. PŘEDSMLOUVNÍ UJEDNÁNÍ
1. Předsmluvní ujednání zahrnují objednání ubytování, sjednání jeho podmínek a akceptaci konečné objednávky zestrany poskytovatele. 2. Objednávky ubytování mohou být klientem činěny v elektronické formě prostřednictvím on-line webového rozhraní, tj. online rezervačním systémem na doméně www.noneapartmany.cz,nebo prostřednictvím emailové komunikace. 3. Poskytovatel vyjadřuje akceptací objednávkyv rámci on-line webového rozhraní nebo emailem souhlas s poskytnutím objednaných služeb ve sjednaném rozsahu a tímto okamžikem je smlouva uzavřena. 4. Klient je oprávněn využívaton-line webové rozhraní pouze v případě, že souhlasí s VOP. Klientovi se doporučuje ve vlastním zájmu seznámit se s těmito VOP před uskutečněním objednávky/rezervace.Při opakovaném využívání online rezervace je klient povinen vždy seseznámit s aktuálním zněním VOP. Poskytovatel si vyhrazuje právo jednostranně tyto VOP změnit, přičemž změna VOP je účinná ode dnejejich zveřejnění na internetových stránkách poskytovatele. Pokud klient nesouhlasí s některými ustanoveními těchto VOP, poskytovatel ho žádá,aby tento online rezervační systém nevyužíval. 5. V případě, že klient objednává ubytování prostřednictvím emailové komunikace, objednávka musí obsahovat:
• jméno a příjmení Klienta
• termín pobytu
• kontaktní údaje klienta: telefonní číslo, adresu trvalého bydliště, e-mail
• způsob úhrady ubytování
• počet objednaných osob ve struktuře dospělé osoby x děti (u dětí věk)
II. SMLOUVA O UBYTOVÁNÍ
Uzavřením smlouvy vzniká poskytovateli povinnost poskytnout klientovi služby ve smlouvě stanovené (dále jen „ubytování“ nebo „služby“) a klientovi právo tyto služby odebrat a povinnost uhradit poskytovateli za jejich poskytnutí sjednanou cenu.
III. PLATEBNÍ PODMÍNKY
1. V případě objednávky ubytování prostřednictvím on-line webového rozhraní, tj. online rezervačním systémem na doméně www.noneapartmany.cz,je klient povinen uhradit cenu služeb v plné výši bezhotovostně platební kartou.Z uvedeného důvodu je při online rezervaci od klienta požadováno číslo kreditní /debetní kartya další platební údaje podle podmínek příslušného poskytovatele platebních služeb. Potvrzením rezervace dává klient souhlas k realizaci úhrady za rezervované služby v plné výši ve prospěch poskytovatele a opravňuje poskytovatele k realizaci této úhrady. Celková cena služeb je ihned zúčtována ve prospěch bankovního účtu poskytovatele. 2. Poskytovatel je dle svého uvážení oprávněn požadovat případně jen garanci ve formě předautorizace platební karty klienta. Předautorizace platební karty slouží k zajištění rezervace ubytování a z platební karty není stržena v okamžiku předautorizace žádná částka. Předautorizace platební karty také slouží jako záruka pro poskytovatele v případě nedojezdu klienta, pozdního storna ubytování nebo neuhrazení všech závazků klienta. V těchto případech je poskytovatel oprávněn provést autorizaci platby odpovídající částce závazků klienta,a to bez přítomnosti klienta, k čemuž klient předautorizací platební karty dává svůj souhlas. 3. V případě objednávky ubytování prostřednictvím emailové komunikace,je poskytovatel oprávněn požadovat zálohu na objednané služby až do celé výše ceny ubytování. Nebude-li záloha klientem řádně uhrazena, vyhrazuje si poskytovatel právo zrušit sjednané ubytování písemným oznámením o zrušení ubytování na email klienta. Doplatek ceny ubytování musí být uhrazen nejpozdějiv den ukončení pobytu, ledaže se smluvní strany písemně dohodly jinak. 4. V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu ze strany klienta je klient povinen uhradit poskytovateli sjednanou cenu ubytování v plné výši. 5. V případě prodlení klienta s úhradou platby za poskytnuté služby má poskytovatel právo požadovat po klientovi vedle zaplacení dlužné částky také úrok z prodlení ve výši 0,5% z dlužné částky za každý započatý den prodlení. Poskytovatel si vyhrazuje právo použít kteroukoliv platbu klienta k uhrazení jeho nejstarší pohledávky/nejstarších pohledávek,kterou/které má vůči klientovi po lhůtě splatnosti.
1. V případě objednávky ubytování prostřednictvím on-line webového rozhraní, tj. online rezervačním systémem na doméně www.noneapartmany.cz,je klient povinen uhradit cenu služeb v plné výši bezhotovostně platební kartou.Z uvedeného důvodu je při online rezervaci od klienta požadováno číslo kreditní /debetní kartya další platební údaje podle podmínek příslušného poskytovatele platebních služeb. Potvrzením rezervace dává klient souhlas k realizaci úhrady za rezervované služby v plné výši ve prospěch poskytovatele a opravňuje poskytovatele k realizaci této úhrady. Celková cena služeb je ihned zúčtována ve prospěch bankovního účtu poskytovatele. 2. Poskytovatel je dle svého uvážení oprávněn požadovat případně jen garanci ve formě předautorizace platební karty klienta. Předautorizace platební karty slouží k zajištění rezervace ubytování a z platební karty není stržena v okamžiku předautorizace žádná částka. Předautorizace platební karty také slouží jako záruka pro poskytovatele v případě nedojezdu klienta, pozdního storna ubytování nebo neuhrazení všech závazků klienta. V těchto případech je poskytovatel oprávněn provést autorizaci platby odpovídající částce závazků klienta,a to bez přítomnosti klienta, k čemuž klient předautorizací platební karty dává svůj souhlas. 3. V případě objednávky ubytování prostřednictvím emailové komunikace,je poskytovatel oprávněn požadovat zálohu na objednané služby až docelé výšeceny ubytování. Nebude-li záloha klientem řádně uhrazena, vyhrazuje si poskytovatel právo zrušit sjednané ubytování písemným oznámením o zrušení ubytování na email klienta. Doplatek ceny ubytování musí být uhrazen nejpozději v den ukončení pobytu, ledaže se smluvní strany písemně dohodly jinak. 4. V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu ze strany klienta je klient povinen uhradit poskytovateli sjednanou cenu ubytování v plné výši. 5. V případě prodlení klienta s úhradou platby za poskytnuté služby má poskytovatel právo požadovat po klientovi vedle zaplacení dlužné částky také úrok z prodlení ve výši 0,5% z dlužné částky za každý započatý den prodlení. Poskytovatel si vyhrazuje právo použít kteroukoliv platbu klienta k uhrazení jeho nejstarší pohledávky/nejstarších pohledávek,kterou/které má vůči klientovi po lhůtě splatnosti. 6. Všechny částky k úhradě jsou v české koruně(CZK). Směnný kurz k cizím měnám se řídí kurzovním lístkem ČNB platným pro daný den - valuta nákup. V případě platby platební kartou semůže směnný kurz lišit v závislosti na kurzu použitém bankou, která platební kartu vydala
IV. STORNO PODMÍNKY
1. Stornem se rozumí zrušení nebo úpravy akceptované objednávky ubytování, tj. uzavřené smlouvy.Storno je klient povinen uplatnit v písemné formě nebo elektronicky emailem.Stornuje-li klient objednávku ubytování, je povinen zaplatit poskytovateli storno poplatek; výše storno poplatku je vypočítávána z ceny za stornované služby vč. DPH, a to následovně:a) storno objednávky klientem do 30 dnů před sjednaným zahájením ubytování je zdarma;b) storno objednávky klientem méně do 14 dnů před sjednaným zahájením ubytování nebo v případě nedojezdu - stornopoplatek činí 50% celkové sjednané ceny ubytování (tj. všech nocí),c) storno objednávky klientem méně než 14dnů před sjednaným zahájením ubytování nebo v případě nedojezdu -storno poplatek činí 100% celkové sjednané ceny ubytování (tj. všech nocí). 2. Poskytovatel je oprávněn započítat na úhradu storno poplatku zálohu poskytnutou klientem nebo provést autorizaci platby odpovídající částce storno poplatku z karty klienta. 3. V případě, že není možné stornopoplatky či jejich část takto zaplatit, má poskytovatel právo zaslat klientovi fakturu ve výši dlužných storno poplatků a klient je povinen předmětnou fakturu ve lhůtě uvedené na faktuře zaplatit. 4. Poskytovatel je oprávněn stornovat objednávku pouze ze závažných důvodů. Stornuje-li poskytovatel objednávku před sjednaným zahájením ubytování, vrátí poskytovatel klientovi uhrazenou zálohu, jinak nemá klient právo na náhradu jakékoliv vzniklé škody či ušlého zisku.
V. PRÁVA A POVINNOSTI KLIENTA
1. K čerpání ubytovacích služeb opravňuje klienta potvrzená rezervace. Klient je povinen na této rezervaci překontrolovat správnost údajů. Při zjištění jakékoliv nesrovnalosti kontaktuje klient neprodleně poskytovatele e-mailem nebo telefonicky. 2. Při nástupu se klient prokáže občanským průkazem, pasem nebo jiným průkazem totožnosti.
3. Po splnění uvedených formalit je klient ubytován a jsou mu poskytnuty další informace k pobytu. 4. Klient má právo užívat po dohodnutou dobu přidělený apartmán. Apartmán se předává klientovi vždy od 14:00 do 20:00hod, ledaže se poskytovatel s klientem dohodnou písemně jinak. 5. Klient je povinen zacházet s majetkem poskytovatele šetrně. Každou zjištěnou závadu nebo škodu na zařízení je klient povinen neprodleně hlásit poskytovateli . Klient jepovinen udržovat pořádek a čistotu v apartmánu, sauně a všech dalších společných prostorách ubytovacího zařízení. Klient je povinen dodržovat noční klid v době od22:00 do 6:00 hodin. Klient je povinen zabezpečit soukromé (vnesené) věci, a to včetně zaparkovanýchvozidel tak, aby nemohlo dojít k jejich zcizení. Poskytovatel tyto věci nepojišťuje a vzhledem k charakteru ubytovacího zařízení a provozním podmínkám za tyto věci neručí. 6. Klient je povinen při nástupu do ubytovacího zařízení převzít svazek klíčů. Ztrátu svazku klíčů, nebo jeho částí,je klient povinen neprodleně bez zbytečného odkladu oznámit poskytovateli. Svazek klíčů je majetkem poskytovatele, při ztrátě je Klient povinen uhradit výdaje spojené s výměnou vložky, klíčů apod.,resp. další náklady,které bude poskytovatel nucen vynaložit na odstranění touto ztrátou vyvolaných následků. 7. Klient je povinen nejpozději v okamžiku odjezdu zaplatit dohodnutou cenu včetně případných dalších nákladů, které vznikly z důvodů zvláštních služeb, které požadovalon sám a nebo hosté, kteřího doprovázejí, včetně zákonné daně z přidané hodnoty. 8. Klient odpovídá za osoby, které za ním přišly na návštěvu po celou dobu jejich pobytu v objektu, a je povinen je doprovázet při jejich průchodu společnými prostorami objektu. Pro návštěvy klienta platí stejné povinnosti jako pro klienta.Poskytovatel má právo, podle vlastního uvážení, neumožnit vstup jiné osobě do objektu a nebo takovou osobu následně z objektu vykázat. 9. Klient ručí a odpovídá poskytovateli za jakoukoliv škodu, kterou způsobí on nebo jeho host nebo jiné osoby, které s vědomím nebo podle vůle klienta využívají služeb poskytovatele. 10. Klient je povinen předat apartmán poskytovateli ve stavu v jakém jej převzal.V případě, že klient nepředá poskytovateli apartmán ve stavu v jakém jej převzal,je poskytovatel oprávněn vyměřit klientovi peněžní pokutu do výše nákladů spojených s uvedením apartmánu do původního stavu. 11. Klient je povinen uvolnit apartmán v den odjezdu do 10:00, pokud se s poskytovatelem nedohodl jinak. V případě, že klient neuvolní apartmán ve stanoveném čase, je poskytovatel oprávněný klientovi účtovat další pobytový den nebo osobní zavazadla klienta vystěhovat a zajistit, aby nedošlo k omezení práv dalších klientů. 12. Poskytovatel v těchto případech schraňuje majetek klienta po dobu 2 týdnů ve svých prostorách a po této době jej může zlikvidovat, a nebo pro odvoz a schraňování věcí klienta najme firmu. Klient pro takový případ zmocňuje poskytovatele, aby jeho jménem, jako složitel, na toto uzavřel smlouvu s vybraným schovatelem, a to za běžných obchodních podmínek. 13. Klientovi je zakázáno:
-umožnit vstup, pobyt a přespánív ubytovacím zařízení třetím osobám, půjčovat klíče od ubytovacího zařízení třetím osobám,
-přemísťovat nábytek do jiných pokojů nebo prostor bez souhlasu poskytovatele,
-kouřit v prostorách ubytovacího zařízení
-vnášet do ubytovacího zařízení a mít v užívaném prostoru resp. pokoji: hořlavé, výbušné a zápalné látky, zbraně, drogy (vč.marihuany), neskladné předměty, plynové spotřebiče, elektrické přímotopné spotřebiče, elektrické varné plotýnky apod.,
-znečišťovat či jinak znehodnocovat společné prostory a okolí ubytovacího zařízení- chovat v prostorách ubytovacího zařízení zvířatavšech druhů. 14. Podmínkou pro pobyt v ubytovacím zařízení poskytovateleje zejména dodržování smlouvy o ubytování, VOP, provozního řádu, základních pravidel společenského soužití, tolerance a vzájemného respektu ve smyslu občanského zákoníku, dodržování nočního klidu, dodržování pořádku a čistoty ve všech prostorách uvnitř objektu a v jeho bezprostředním okolí. Za porušení povinností uvedených těchto VOP je poskytovatel oprávněn vyměřit Klientovi peněžní pokutu do výše 20 000 Kč.
VI. PRÁVA A POVINNOSTI POSKYTOVATELE
1. Poskytovatel si vyhrazuje právo ve výjimečných případech poskytnout klientovi jiné ubytování, než bylo původně dohodnuté, pokud se nijak podstatně neliší od potvrzené objednávky. 2. Poskytovateli přísluší právo své služby kdykoliv vyúčtovat resp.je vyúčtovávat průběžně.Poskytovatel může prodloužit pobyt Klientovi jen v případě, že má poskytovatel k dispozici volnou kapacitu. 3. V případě, že klient ukončí svůj pobyt dříve, než bylo sjednáno v potvrzení rezervace,poskytovatel má právo účtovat klientovi částku za celý pobyt včetně služeb. 4. Poskytovatel je oprávněn ukončit poskytování ubytování klientovi a odstoupit od smlouvy s okamžitou platností a bez nárokuklienta na vrácení peněz, když:
- klient poruší smlouvu,tyto VOP nebo ubytovací řád podstatným způsobem, nebo - klient opakovaně poruší kteroukoliv povinnost sjednanou ve smlouvě, VOP nebo ubytovacím řádu, nebo- klientv porušování takové povinnosti přes výzvu poskytovatele pokračuje, nebo - klient bude v prodlení s úhradou jakékoli dlužné částky o více než 5 dnů potermínu splatnosti,nebo- zdravotní stav klienta ohrožuje zdraví třetích osob a personálu, nebo- z důvoduzásahu vyšší moci.
VII. SOUHLAS SE ZASÍLÁNÍM OBCHODNÍCH NABÍDEK,OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ, COOKIES
1. Poskytovatel je oprávněn zasílat obchodnísdělení a informace související se službami, zbožím nebo podnikem poskytovatele na elektronickou adresu klienta pouze v případě, že klient vyslovil s tímto zasíláním výslovný souhlas před odesláním objednávky poskytovateli. 2. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné a klient je má právo odmítnout. Poskytnutí osobních údajů pro účely plnění ze smlouvy o ubytování a pro dodržení zákonné právní povinnosti poskytovatele je naopak povinné. 3. V případě dobrovolného poskytnutí osobních údajů má klientprávo kdykoliv svůj souhlas písemně odvolat. Klient má též obecné právo na zlikvidování osobních údajů, jakmile pomine účel, pro který byly osobní údaje zpracovány, nebo na základě žádosti subjektu údajů.Klient, který zjistí nebo se domnívá, že poskytovatel provádí zpracování jeho osobních údajů vrozporu se zákonem, má právo požadovat vysvětlení v souvislosti se zpracováním jeho osobních údajů a zejména pak právo požadovat opravu, doplnění, likvidaci nebo zablokování osobních údajů.Klient má též právo přístupu ke svým osobním údajům. Požádá-li kliento informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu poskytovatel povinen tuto informaci bez zbytečného odkladu předat. Obsahem takové informaceje vždy sdělení o a) účelu zpracování osobních údajů,b) osobních údajích, případně kategoriích osobních údajů, které jsou předmětem zpracování, včetně veškerých dostupných informací o jejich zdroji,c) povaze automatizovaného zpracování v souvislosti s jeho využitím pro rozhodování, jestliže jsou na základě tohoto zpracování činěny úkony nebo rozhodnutí, jejichž obsahem je zásah dopráva a oprávněných zájmů subjektu údajů,d) příjemci, případně kategoriích příjemců. 4. Pokud si klient nepřeje, aby jeho osobní databyla registrována v databázi poskytovatele, je povinen tuto skutečnost poskytovateli oznámit. 5. Klient souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa, adresa elektronické pošty a telefon. Pro účely plnění ze smlouvy o ubytování a dále pro dodržení zákonné právní povinnosti poskytovatel zpracovává tyto osobní údaje klienta: jméno a příjmení, adresa elektronické pošty, adresa bydliště, identifikační číslo,daňové identifikační číslo, datum narození, telefonní čísloa číslo občanského průkazu či jiného dokladu totožnosti. 6. Klient si je vědom, že poskytovatel je oprávněn z titulu plnění ze smlouvy o ubytování a dále pro dodržení zákonné právní povinnosti poskytovatele zpracovávat osobní údaje klienta, a to pro účely realizace práv a povinností ze smlouvy o ubytování a splnění zákonné povinnosti. Souhlasí-li klient se zasíláním obchodních sdělení, klient vyslovuje souhlas též se zpracováním osobních údajů poskytovatelem pro účely zasílání informacía obchodních sdělení klientovi. Souhlas se zpracováním osobních údajů podle předchozí věty tohoto odstavce není podmínkou pro uzavření smlouvy o ubytování. 7. Klient bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě. Osobní údaje klienta nebudou poskytovatelem bez předchozího souhlasu klienta předávány třetím osobám. 8. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu nezbytnou pro účely plnění ze smlouvy o ubytování, dále pro dodržení zákonné právní povinnosti poskytovatele po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány poskytovatelem v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo neautomatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
VII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Údaje v prezentačních materiálech poskytovatele mají informativní charakter a nemají vliv na obsah smlouvy uzavřené mezi poskytovatelem a klientem. Poskytovatel v souladu s ust. § 14zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, informuje klienta, jako spotřebitele, o možnosti řešit spory vyplývající ze smluv uzavřených s poskytovatelem prostřednictvím subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz), se sídlem Štěpánská 567/15, Praha 2, PSČ 12000. 2. Pokud vztah založený smlouvou o ubytování obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že právní vztah se řídí českým právem. 3. V případě, že ze smlouvy o ubytování,popřípadě ze zákona, vyplývá povinnost jedné smluvní strany oznámit nebo sdělit určitou skutečnost druhé smluvní straně, pak je toto oznámení či sdělení možné provést též telefonicky, faxem nebo elektronicky datovou zprávou nebo e-mailem, které nemusí být podepsány zaručeným elektronickým podpisem nebo elektronickou známkou 4. Tyto VOP jsou nedílnou součástí objednávky ubytování. Pro skupinové pobyty mohou být sjednány jiné podmínky rezervace. Pokud Klient tyto podmínky neobdrží, je oprávněn si je vyžádat u Poskytovatele.Klient má povinnost se s podmínkami seznámit před uskutečněním rezervace a poskytovatel k tomu zajišťuje podmínky prostřednictvím své webové prezentace, rezervačních formulářů,e-mailového vyjádření k předběžné rezervaci či na vyžádání. Všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost dne 1.10.202. Změny a doplňky těchto podmínek mohou být individuálně upraveny mezi Poskytovatele a Klientem výlučně písemnou formou.
Obchodní podmínky Penzion.cz
1.1. Internetová stránka Penzion.cz („Portál Penzion.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Penzion.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Penzion.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Penzion.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Penzion.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Penzion.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Penzion.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Penzion.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí Ubytovacímu zařízení, zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízení. U rezervace může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Penzion.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Penzion.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Penzion.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Penzion.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Penzion.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Penzion.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Penzion.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Penzion.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Penzion.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Penzion.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Penzion.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Penzion.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Penzion.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.penzion.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Penzion.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.penzion.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing